درز تصاویر رندر شده جدید گوشی HTC Bolt این بار در رنگ مشکی!

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 4448
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

 

در راستای شایعات و تصاویر منتسب از پیش درز کرده به گوشی بالا رده بعدی اچ‌تی‌سی که اکنون با نام HTC Bolt شناخته می‌شود، ساعاتی پیش نیز تصاویری رندر شده از نسخه مشکی رنگ آن منتشر گردید که دیگر جای هیچ ابهامی در رابطه با ویژگی‌های ظاهری این محصول باقی نمی‌گذارد.

 

تصاویر منتشر شده توسط وب‌سایت Techno Buffalo، نشان می‌دهد که بالا رده بعدی اچ‌تی‌سی علاوه بر مدل نقره‌ای، در رنگ‌های مشکی و سفید نیز به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، در طراحی ظاهر گوشی HTC Bolt به شکل غیر قابل انکاری از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی 10 الگو برداری شده است، با این حال سخت افزار این دو کمی متفاوت است.

این گوشی هوشمند با بدنه آلومینیومی خود از صفحه نمایش 5 اینچی 1080p به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و در قاب جلویی مطابق معمول شاهد حضور دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی به همراه سنسور سنجش نور محیط در بالای قاب و دو دکمه خازنی به همراه حسگر اثر انگشت در پائین قاب هستیم.

از دیگر ویژگی‌های HTC 10 evo که به عنوان اولین گوشی ساخت اچ‌تی‌سی بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا، از بهار سال آینده میلادی راهی بازار خواهد شد می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 810، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو 4K، درگاه USB-C و بلندگوهای محبوب بوم‌ساند اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 13:33 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: TagsHTC 10 evo HTC Bolt شایعات HTC Bolt گوشی HTC Bolt